mandag den 20. maj 2013

Afslapning

Det er ren meditation, når jeg sidder og maler.

I løbet af ugen finder jeg inspiration i naturen, på nettet, i bøger og i mine omgivelser. - også i de mennesker jeg omgiver mig med...

Når det så bliver søndag er det tid til at skabe, udtrykke, lege og finde det frem som jeg har gået og bygget op...

Når jeg så maler, og det går godt vel at mærke, så kommer det hele op i en højere endhed. Inspirationen, eftertænksomheden og materialerne.
Men nogen gange går det: godt-så skidt-og så godt igen. Så er der ikke så meget zen over malearbejdet...

Dette maleri har været længe på vej, på overvejelsesstadiet. Så drillede det...meget, under selve tilblivelsen, og endte under sidste 'lag' med at blive kasseret totalt.
Men alt godt kommer til dem som venter, så efter flere overvejelser og flere lag: tilfredshed hos kunstneren! Nu mangler det en gang lak, og så håber jeg der findes en væg derude, som mangler lidt farver...

Love is all you need? Love hurts? -lige meget hvad, så handler det om kærlighed. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar