fredag den 7. juni 2013

At forsøge...

Enhver succeshistorie starter med én der forsøger noget, noget nyt, noget stort...

Da jeg drømte om et galleri, blev det ikke til noget. Da jeg ønskede mig et galleri, blev det heller ikke til noget.
Men da jeg besluttede mig for at forsøge, at forfølge drømmen og ønsket... Da blev det til noget!

Dét at holde målet for øje, at holde fokus, det er virkelig vejen til succes.

Det er måske ikke en 'succes' for alle, sådan at have et galleri og atelier, men det er det for mig.

Det er faktisk verdensklasse...

Hvis ikke man forsøger, men bare går rundt og ønsker, drømmer og fantaserer, så er det ikke særlig sandsynligt, at det bliver til noget. Vi ønsker vel alle at vinde den store lottogevinst, så vi kan realisere vores vildeste drømme, men min påstand ér, at dine drømme altid vil være uforløste, hvis du blot passivt afventer...

Istedet: gør noget ved det! Forsøg dog...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar